Back to Pachete

Suport Flex 45 STF-45 Grade pentru taiere placi ceramice la unghi

41 orders

Prețul inițial a fost: 250,00 lei.Prețul curent este: 190,00 lei.

Suport Flex 45 Grade pentru taiere placi ceramice.

25 în stoc (poate fi pre-comandat)

SKU:
STF-45
Categorii:
Buyer protection
Safe shopping
Easy returns and refunds
Free shipping worldwide

Caracteristici:

Material durabil: Suportul pentru flex pentru plăci ceramice are un corp metalic îngroșat, realizat din material metalic, care este durabil, rezistent la uzură.
Portabil: Suportul pentru flex de 45 de grade are un design simplu si o greutate mica , cu secțiune plată, ușor de transportat.
Reglabil: Suportul pentru flex pentru plăci ceramice poate fi reglat pentru a ajusta fin dimensiunea de taiere, iar grosimea plăcilor ceramice șanfrenate poate fi ajustată în funcție de necesități, înainte și după tăiere.
Partea de jos antiderapantă: Designul cu suport antiderapant în partea de jos a suportului pentru plăci ceramice este antiderapant și rezistent la zgârieturi, protejând plăcile ceramice de deteriorare.
Domeniul de aplicare: suport taiere la 45 pentru plăci ceramice este larg aplicabilă pentru unghiul de 100 de grade ale mașinii unghiulare.

Specificații:

Material: Oțel laminat la rece
Culoare: Negru

Tip 1:
Grosime: 2mm
Potrivit pentru: mașina unghiulară de tip 115/125
Dimensiune produs: 390 * 88mm
Greutate produs: 1090g
Greutate pachet: 1256g
Dimensiune pachet: 40 * 18 * 7cm

Tip 2:
Grosime: 2mm
Potrivit pentru: mașina unghiulară de tip 100
Dimensiune produs: 360 * 93mm
Greutate produs: 990g
Greutate pachet: 1130g
Dimensiune pachet: 38 * 17 * 5.5cm
Continut pachet:
1 * suport flex taiere la 45 grade pentru plăci ceramice

Descriere

Flex45 – Sliderul pentru tăierea la 45ᵒ, este un dispozitiv util în procesul de tăiere a marginilor plăcilor de ceramică, granit, marmură, gresie, etc., sub un unghi precis de 45 de grade.

Dacă te ocupi de montarea plăcilor de piatră pe podea, înțelegi importanța esteticii rezultate din munca ta. Liniile trebuie să fie paralele, iar muchiile și unghiurile trebuie să se potrivească perfect, fără depășiri. Metodele tradiționale pot fi înlocuite cu soluții inovatoare.

De exemplu, acum poți utiliza un dispozitiv special creat pentru a masca și uni marginile plăcilor de piatră. Acest accesoriu poate fi montat pe un flex de 115 – 125 mm și te poate ghida în secționarea muchiilor sub un unghi perfect de 45ᵒ. Astfel, poți monta gresia sau granitul fără a lăsa loc pentru canturi care, ulterior, ar trebui umplute cu chit.

Sliderul pentru tăiere la 45ᵒ poate fi montat pe aproape orice tip de flex mic de 115-125 mm. Sistemul de prindere este compatibil cu 95% din mărcile disponibile pe piață astăzi, datorită standardului internațional în mare măsură respectat pentru dimensiunile pălăriei de protecție a flexului.

După montare pe polizorul unghiular, poți ajusta lama glisantă a sliderului în funcție de necesitățile tale de lucru. Poți să o apropii sau să o îndepărtezi de discul diamantat, începând tăietura fie din marginea superioară a plăcii, fie un pic sub muchie.

Talpa glisantă este prevăzută cu o protecție pentru a evita zgârieturile pe suprafața materialului.

Secționarea sub unghi de 45 de grade este un proces destul de complicat și solicită un anumit nivel de experiență. Chiar și cei mai experimentați meseriași întâmpină dificultăți în tăierea unei linii perfecte cu un flex. Acest accesoriu, realizat de aceeași companie care produce discuri diamantate profesionale, a fost conceput special pentru cei ce lucrează cu ceramică.

Shipping and delivery

We are proud to offer international shipping services that currently operate in over 200 countries and islands worldwide. Nothing means more to us than bringing our customers great value and service. We will continue to grow to meet the needs of all our customers, delivering a service beyond all expectation anywhere in the world.

How do you ship packages?

Packages from our warehouse in China will be shipped by ePacket or EMS depending on the weight and size of the product. Packages shipped from our US warehouse are shipped through USPS.

Do you ship worldwide?

Yes. We provide free shipping to over 200 countries around the world. However, there are some locations we are unable to ship to. If you happen to be located in one of those countries we will contact you.

What about customs?

We are not responsible for any custom fees once the items have shipped. By purchasing our products, you consent that one or more packages may be shipped to you and may get custom fees when they arrive to your country.

How long does shipping take?

Shipping time varies by location. These are our estimates:

Location *Estimated Shipping Time
United States 10-30 Business days
Canada, Europe 10-30 Business days
Australia, New Zealand 10-30 Business days
Central & South America 15-30 Business days
Asia 10-20 Business days
Africa 15-45 Business days
*This doesn’t include our 2-5 day processing time.

Do you provide tracking information?

Yes, you will receive an email once your order ships that contains your tracking information. If you haven’t received tracking info within 5 days, please contact us.

My tracking says "no information available at the moment".

For some shipping companies, it takes 2-5 business days for the tracking information to update on the system. If your order was placed more than 5 business days ago and there is still no information on your tracking number, please contact us.

Will my items be sent in one package?

For logistical reasons, items in the same purchase will sometimes be sent in separate packages, even if you have specified combined shipping.

If you have any other questions, please contact us and we will do our best to help you out.

Refunds & returns policy

Order cancellation

All orders can be cancelled until they are shipped. If your order has been paid and you need to make a change or cancel an order, you must contact us within 12 hours. Once the packaging and shipping process has started, it can no longer be cancelled.

Refunds

Your satisfaction is our #1 priority. Therefore, you can request a refund or reshipment for ordered products if:

  • You do not receive them within the guaranteed time (45 days not including 2-5 day processing)
  • You receive the wrong item
  • You do not want the product you have received (but you must return the item at your expense and the item must be unused)

We do not issue the refund if:

  • Your order does not arrive due to factors within your control (e.g. providing the wrong shipping address)
  • Your order does not arrive due to exceptional circumstances outside our control (e.g. not cleared by customs, delayed by a natural disaster)
  • Other exceptional circumstances outside the control of levelize.ro

*You can submit refund requests within 15 days after the guaranteed period for delivery (45 days) has expired. You can do it by sending a message on page.

If you are approved for a refund, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within 14 days.

Exchanges

If for any reason you would like to exchange your product, perhaps for a different size in clothing. You must contact us first and we will guide you through the steps.

Please do not send your purchase back to us unless we authorise you to do so.

Shopping cart

×

Nu ai niciun produs în coș.